Philips Lighting en Shopboost

Philips Lighting is ook met Shopboost gestart en heeft ervoor gekozen om de twijfelende bezoekers te verrassen met een kortingscode.

Michael Wantens, Marketing Manager Philips Lighting, licht de strategie en de resultaten toe:

"De twijfeldetectie van Shopboost kun je eenvoudig met een schuifregelaar inregelen.
Ik verkoos er voor om hem heel strikt te gebruiken overdag wanneer onze winkels open zijn en op zondag en ’s-avonds, wat meer open te zetten.
De bezoekers krijgen vervolgens direct een mail met de kortingscode en dan nog eens een reminder de dag nadien.”

„In één maand zijn zo’n 250 kortingscodes met 20% korting verspreid op onze Light Gallery website. Daar zijn 67 bestellingen uit voortgekomen. De conversie van kortingscode naar bestelling is daarbij 26,8%. De gegenereerde omzet dankzij Shopboost in die maand was 14.528 euro.”

Philips Light Gallery

AltijdSporten.nl en Shopboost

Joost van Shopboost benaderde mij. Hij kon snel antwoord geven op mijn vragen en eigenlijk hoefde ik zelf weinig te doen om shopboost te laten werken. Joost nam zoveel mogelijk van de (eenvoudige) configuratie uithanden. Erg prettig!

Zo nu en dan zoekt Shopboost contact met mij of alles nog naar wens is en delen zij nieuwe ontwikkelingen die mogelijk interessant kunnen zijn voor AltijdSporten.nl.

Er zijn verschillende instellingen mogelijk (al bij het goedkoopste pakket dat ik nu gebruik) en ik vind het leuk om daarin te optimaliseren. Ik ben zeer tevreden, want ik zie mijn verkopen elke maand toenemen en Shopboost speelt daar zeker een rol in. Kleine investering, groot plezier! Daarnaast vind ik het leuk dat potentiële klanten met een leuke verrassing kennis kunnen maken met mijn webshop.

Sportieve groet,
Jantiene Hannessen - AltijdSporten.nl

Altijdsporten
BINK-Underwear
Bikeshoe4u
Trendy Speelgoed

Ook meer webshop-bezoekers verrassen en meer verkopen?

Ja, Start met Shopboost